19 februarie, 2009

Scumpa mea, fiica,




Scumpa mea, fiica,

Fiecare doreste sa se daruiasca în întregime, sa aiba o relatie strânsa si de durata cu cineva, sa fie iubit.
Dar, Dumnezeu îti spune NU. Asta NU! Atâta timp cât nu esti satisfacuta, împlinita, multumita ca esti iubita numai de Mine, sa Mi te daruiesti în întrgime, sa ai o relatie intensa, personala si unica cu Mine, sa descoperi ca numai în Mine poti sa-ti gasesti placerea, pâna atunci nu vei fi capabila de o relatie inter-umana asa cum am conceput-o Eu.
Nu fi niciodata unita cu altcineva daca nu vei fi prima data unita cu Mine, renuntând la celelalte lucruri, renunta la dorintele tale si împlineste-le pe ale Mele. Vreau sa nu-ti mai faci planuri sau sa visezi aiurea, ci sa-Mi dai voie sa-ti ofer Eu cel mai minunat plan pe care tu nu ti-l poti imagina. Te rog sa-mi dai voie sa-Ti dau ce-i mai bun. Tot ce trebuie sa faci tu pentru asta este sa continui sa privesti la Mine, asteptând de la Mine cele mai grozave lucruri pe care altcineva nu ti le poate oferi.....continua sa experimentezi Cine sunt Eu. Continua sa asculti si sa înveti lucrurile pe care ti le spun Eu. Si ASTEAPTA! NU TE NELINISTI! NU FI NERABDATOARE! NU TE ÎNGRIJORA! Nu te uita la lucrurile pe care Le-am dat celor din jurul tau. Nu te uita la lucrurile pe care crezi ca le vrei, ci cauta sa te uiti numai si numai la Mine, pentru ca daca nu vei face acest lucru vei pierde ceea ce vreau sa-ti arat.
Iar atunci când vei fi gata, te voi surprinde cu o dragoste la care nu te-ai gândit ca ar fi putut sa ti-o daruiasca cineva, o dragoste mult mai mare decât cea pe care ai visat-o tu vreodata.
Dar, acum trebuie sa întelegi, pâna ce nu esti gata de aceasta dragoste, pâna ce acela pe care l-am pregatit pentru tine nu e gata, pâna nu veti fi amândoi gata unul pentru celalalt, satisfacuti în întregime în Mine, si cu privire la viata pe care v-am pregatit-o, pâna atunci nu veti putea experimenta dragostea ce exista în Mine si nu veti sti ca aceasta este dragostea perfecta.
Vreau sa-ti imaginezi ce înseamna sa fii fericita o vesnicie, sa-ti imaginezi dragostea pe care ti-o voi putea oferi daca Ma accepti pe Mine!



Sa stii ca te iubesc nespus de mult!

Cu mult drag,
Tatal tau din ceruri care iti poarta de grija.

Niciun comentariu: